på nytt.

Shaaa.

Som ni kanske ser, så är bloggen typ under renoviering.
Jag ska ha ny design, header m.m..
och den här gången hoppas jag verkligen att det kmr bli bra. :)
Jag ska börja blogga igen, men det blir när designen är klar.
Jag vet att det är jobbigt att jag tar bloggpauser och så typ hela tiden,
men det ska det bli ändring på. Det ska det va slut på. No more bloggpause. Nada.
Ja.., ni fattar. Jag kmr ha mer bilder och videor i bloggen, och kanske börjar jag
videoblogga också. Det får vi se! :)<3
Ville bara att ni skulle få veta det, och jag hoppas att ni läser min blogg sen när
jag börjar blogga igen. Och förlåt att jag har tagit bloggpauser stupikvarten.

Love yaa

Kommentarer
Postat av: lisa

klart jag kommer fortsätta läsa din blogg :D <3

2010-05-24 @ 18:21:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0