You wanna be the one who's livin' the life

Det är många som har anmält sig till tävlingen,
och det är ju kul. :)

Men nu ska jag gå och sova så jag kommer upp imorn.
Jag är ju inte direkt morgonpigg..
iaf, imorn ska jag vara med Marielle och Bella hos mej :)
hoppas vi kan va längre än sist. I tisdags hann vi bara va i en timme,
för bussen var 20 minuter försenad och för att mamma skulle åka till
tandläkaren klockan 6 och hon skulle skjutsa hem Marielle och Bella innan,
så då hann vi typ bara va tills 5. :/
Men imorn ska vi va lääängee. ;) <3

Jag vet inte om jag kommer sitta vid datorn imorn,
men på fredag kollar jag om det är fler som har anmält sig. :)
Och då blir det en massa låttips också. :)

// S


Kommentarer
Postat av: PAiJ

SV:i know. FY FAN va sur jag är!

2010-03-03 @ 21:37:40
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: okej :D jag jobbar, o är med min sambo eller familj/ vänner, bloggar o tränar m.m. hoppas du sovit gott kram

2010-03-04 @ 06:35:22
URL: http://missmalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0