"Veckans Blogg" vinnaren är...

Heeejj!

Jag vet att jag är väldiigt sen med att tala om vem som vann "Veckans Blogg" .
Men jag har varit borta hela dagen med familjen, och det fick jag reda på igår vid
typ 10 på kvällen och vi åkte väldigt tidigt imorse, så jag har inte hunnit eller kunnat
säga det. Så jag hoppas att det inte gör så mycket, och jag lovar att jag ska höra mej för
om vi ska göra nåt innan jag bestämmer datum.
Det var väldigt svårt att välja vem som skulle vinna, eftersom det var ganska många som
deltog, och för att alla bloggar var jättefina! Men jag har kommit fram till en vinnare, och det
är........

ceciliesjostrand.blogg.se !!!
Grattis! :)

Jag tyckte att hon skulle vinna för att hennes blogg är jättefin och hon är aktiv.
Hennes blogg handlar mest om musik, så om ni gillar musik så ska ni absolut besöka hennes blogg!
Hon skriver också om hennes vardag, tankar, åsikter och hon lägger upp bilder också. :)
En blogg för alla. Absolut för dom som gillar musik. :)


Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Vad kul! :D Tack :D

2010-03-07 @ 19:57:37
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0