topplista inför Melodifestivalen

Ärligt talat så har jag inte tittat alls på Melodifestivalen i år.
Men jag tycker det är så jobbigt med alla onödiga deltävlingar,
andra chansen och gud vet vad.
Men jag har hört låtarna iaf, så nu kmr min egen lilla personliga topplista. :)

1. Darin - You're Out Of My Life
2. Salem Al Fakir - Keep On Walking
3. Eric Saade - Manboy
4. Ola - Unstoppable
5. Timoteij - Kom
6. Anna Bergendahl - This Is my Life
7. Peter Jöback - Hollow
8. Andreas Johnsson - We Can Work It Out
9. Jessica Andersson - I Did It For Love
10. Pernilla Wahlgren - Jag Vill Om Du Vågar

Som ni ser så hoppas jag på att Eric får tredje platsen, att Salem vinner andra platsen och att Darin vinner hela alltihopa!
Varför jag hoppas att Darin ska vinna är för att hans låt är såå bra och den passar in i mitt liv just nu typ..
Jag brukar inte lyssna på Darin men "You're Out Of My Life" är verkligen super!

Texten är bara så underbar och sorglig förstås och när han sjunger låten så är det så mycket känsla.

GO DARIN! :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0