Tomorrow is another day, but reality is still the same.

Sitter i sängen med mjukisbyxor,
gosig tröja, tofflor och sjal.
I knät har man en underbar dator så
man kan blogga, och samtidigt så tittar
man på TV.
Kan det bli bättre?
Sv; nej. inte på söndagar iaf. ;)

Imorn är det dags för skola.
Usch! hemska tanke.
Kan det inte va påsklov nu?
Jag vill sova, sova, och...., sova.
Slippa gå upp så tidigt för att hinna
med en buss som går till ett ställe man
inte ens orkar åka till.
aja. ska ta fram kläder tills imorn och
ladda mobilen. Har gjort slut på batteriet
med hjälp av musiik!
hahaha. Jag får inte glömma mina hörlurar imorn!
Konstigt nog så lyssnar jag inte på musik i skolan,
men ändå så vill jag ta med hörlurarna ifall att, men
ngt musik spelandes på mobilen blir det inte.. ;)

men nu ska jag gå.

pusshej ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0