This is my life

är låten som vi kommer skicka till Oslo, och det är Anna Bergendahl som sjunger balladen.
Om ni frågar mej så vann fel låt. Jag hade hoppats på Darin eller Salem,
men tydligen så tyckte Svenska Folket att Anna skulle vinna.
Hennes låt var inte direkt dålig, men den var inte min favorit..
aja. Salem kom iaf på andra plats, och Darin på fjärde plats. Fast Darin kunde väl iaf få byta andra
platsen med Ola? ;)
Vem tyckte ni skulle vinna?
Vann rätt låt?


Iaf. Dagen har tillbringats hemma. Vi har röjt och städat, så nu är det ganska fint. ;)
Jag har också bakat, bilder kommer imorn eftersom jag är inne på pappas dator,
och den är lite konstig så jag kan inte föra över bilder till den från min mobil. ;s
Jag hoppas ni har haft en bra söndag iaf! :) <3


Kommentarer
Postat av: Elena

sv; hahah jaa ;)

puss,

2010-03-16 @ 12:07:59
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0