pizzaa

Heeej!

Eftersom min klass vann flest besökare på öppet hus i skolan så fick vi pizza idag! :D
Efter svenskan så gick vi till Edvard's kök (stavning?) och åt pizza. :D
Jag beställde en kebab pizza med bearnaisesås. :) (a)
Vi hade jättekul och det var jättegott! (a)
Efter typ 1 timme så gick vi tillbaks och hade no (buu) och matte (buhuu). xd
när jag kom hem så plugga jag no, så nu vill jag inte ens höra ordet 'no'.
Jag är sååå trött på det. haha, men jag måste plugga imorn med för vi har prov på fredag,
och jag har inge lust med att få göra omprov.
menmen, nu måste jag gå. reklamen är snart slut. tittar på Daiting In The Dark.
Nån mer som tittar? :) <3

Kommentarer
Postat av: Elena

Åhh gott me Pizzaa ;D,

kraam,

2010-03-17 @ 16:12:25
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: lisa

det var jätte gott med pizza MUMS! :)



nej jag orkade inte kolla på det , men det är väl ganska bra eller ? HAR MISSAT ALLA GÅNGER ! :( <3 men jag ska kolla nästa gång !! :)

2010-03-17 @ 16:49:03
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0