När en vän försvinner finns det inte mkt kvar

Heejj hejj!

Efter lunchen idag så gick Bella till affärn och
jag och Marielle åt klart. Sen stod vi och vänta på Bella utanför
matsalen jättelänge. Sen titta vi på klockan och såg att vi börja
om 3 minuter, så vi gick till salen. Och dom hade redan börjat.
Så knackar vi på och våran lärare öppnar. Och typ det första jag ser
är 7i! ;O jag bah; "ööh..." jag trodde att våran lektion var typ uppskjuten
elr nåt. men våran klass satt där, så då skulle vi tydligen ha lektion med dom?
och vi fick svara på några frågor, det va typ allt.? jag fick 6 rätt av 10 btw. ;)
men iaf, sen fick vi sluta tidigare, halv 1 typ. Och det betydde att jag var tvungen
att vänta på bussen i 2 timmar!!
Men tydligen så gick det en buss 20 i 1 och det visste inte jag så jag fick vänta i 2 timmar ändå!!
guud så sur jag blir! -.-'
Marielle och Bella vänta med mej i en timme typ, sen fick jag vänta själv, jao..., sen åkte jag hem..
När jag kom hem så var jag ute med Felicia (lilla syster). :]

Nu tittar jag på ishockey. Djurgården - Brynäs. Det står 2 - 0 . -.-'
Kom igeen nu Brynäs! Ni klarar det! Skicka ut Djurgården för en gångs skull! ;D

men nu ska jag dra.
sees.


Kommentarer
Postat av: Elena

haha kul dag ;),

puss,

2010-03-28 @ 16:17:55
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0