låttips

Här kommer några låttips till er som har tråkigt eller till er som helt enkelt vill lyssna på underbar musik.


Ke$ha - Take It Off

Alexandra Burke - Bad Boys

Erik Grönwall - Higher

Rihanna - Russian Roulette

Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart

japp. det var dom. ni kanske tkr några av låtarna är uttjatade,
men jag tkr dom är väldigt bra. Fast det är ju tråkigt att radion
måse tjata ut låtarna. :(
Missa inte mitt nästa inlägg. Där skriver jag min topplista inför Melodifestivalen! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

jag tycker dom här låtarna är great! :) <3



justin bieber : baby

justin bieber : one time

justin bieber : love me

paramore : crushcrushcrush

paramore : brick by boring brick

iyas : replay



;) <333333 hoppas du gillart! ;) <3333

2010-03-13 @ 10:48:58
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0