If You Only Knew

heej!

dagen har vart bra. Efter skolan drog jag, Magda och Marielle
till affärn. Magda köpte typ nån godis påse, jag och Marielle hade inga pengar.
Sen när vi kom ut från affärn så blev vi attackerade av några killar med snöbollar. ;3
Dom träffa mej en gång i ryggen, haha, jag träffa inte dom en enda gång. xD
Men sen drog Marielle hem till sig så jag och Magda gick till affärn och lyssna på musik
och snacka. <3 Sen gick vi till kyrkskolan för Magda skulle spela piano, och sen så
gick vi till affärn och då kom mamma och hämta mej.
Så det var typ min dag. Vet inte vad mer jag ska skriva om..

Igår så var jag med Marielle och Bella hos dom. Vi tittade på New Moon. :DD ♥
Den är verkligen jättebra! :D
haha, sen kom Martin hem (deras halv bror), och han titta också, sen han bah;"Vilken ful tjej."
Bella; "Ehm Martin, det är en kille."
Martin; "Åh.., då är han bög."
haha, jag tycker iaf detva kul, men jag har ju dålig humor.. xD ;o

men nu ska jag gå och titta på Sol Sidan. :)
                          see yaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0