Ny blogg!

heeej alla bloggläsare. (om jag har några..;p)
iaf, jag har en ny blogg, som jag lovar att jag ska börja blogga på.
jag hoppar ni kmr läsa och kommentera den. :)
Designen är inte klar än, och inte så oväntat så har jag ingen header än.
nån som kan hjälpa mej å göra en header till mejj som passar till designen på min nya blogg??
det skulle jag uppskatta jättemkt! :))<33
Men iaf, nu kanske ni undrar vad den heter, den heter www.yajjaz.blogg.se .
först tänkte jag bara göra den som en "testa design blogg" typ, men sen tänkte jag att det
kunde vara bra att börja om på nytt där. :))
jag har inga inlägg där än, haha. ;) men det är för jag helst vill ha designen klar först.

kraam♥

Kommentarer
Postat av: Eleena

Saknar dig gmn <3

2010-06-17 @ 14:59:02
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0