You were History

Chooo.
Skolan var ganska okej. På idrotten åkte vi skridskor,
elr nt jag eftersom det nt fanns i min storlek som vanligt!
Men jag, Marielle, Bella och Magda åkte ändå. Med skor. ;D
Men det blev sjukt kallt så vi gick in och värmde oss i "skridskorummet" haha.
Men sen gick Marielle och jag till Mattias (idrottslärare) och fråga om vi fick va inne
i gympa salen och det fick vi. Iaf, på väg från Mattias så ramlar plötsligt Marielle
och hon håller i mejj så jag ramlar på henne. Det gjorde sjukt ont.
Jag gjorde illa armen, benet och svanskotan. ;s haha..
Men när vi kom in i gympa salen så va typ niorna där, i hela gympa salen,
så vi gick in i omklädningsrummet å snacka, och jag vila, haha.
Sen gick vi ut till typ redskapen i gympa salen och satt där å snacka och så skulle
jag fixa med madrasserna så vi kunde sitta på dom och då puttar typ Magda mejj så
jag ramlar in i järnstången som håller upp madrasserna så jag slog i andra benet där.
Guuud vad det gjorde ont.
typ alla vill göra illa mejj idag ? ;o
aja. sen hade vi no trååk, och det va ännu mer tråk eftersom jag hade ont i magen och
mådde illa. Jag kunde nt jobba ett dugg men försökte klara lektionen eftersom vi sluta efter den.
Men det gick nt så jag gick till skolsyster, fick vila, mamma kom och hämta för jag palla nt ta bussen,
och sen när jag kom hem på vila jag typ och nu har jag precis gjort no läxan, ska snart börja med
engelskan, spanskan och matten. -.-
Fast jag kmr nt imorn så jag behöver nt göra engelskan km jag på, den är ju tills imorn.
Men nu kom jag på vrf jag skulle gå in på datan. För att jag skulle söka efter vad "Prägling" betyder.
aja, ingen märker säkert att jag gjorde mkt annat också, haha.


see yaa


Kommentarer
Postat av: Elena

Din dag oxå ;P

haha ;D <3

2010-01-25 @ 19:33:29
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: jag vet inte varför inte ni får hålla på med datorer på spanskan :p<3 vi kanske har det lyxigare haha xd nejdå , men vi skulle få gå inte och träna på våra tyska glosor :D så vi vet hur vi kan göra det hemma , men nu har jag ett problem jag kommer inte ihåg vad sidan heter....... :p

2010-01-25 @ 19:45:40
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0