Yea, I Remember

Sry för dålig uppdatering men jag har helt enkelt nt haft tid. :(

Skolan var bra, hemkunskapen var faktiskt kul :)
Vi hade Roland ist för Christina för hon är typ sjuk ?
Vi gjorde ngt bröd typ, ganska gott. :)
Bilder kmr strax. :D
Nu tittar jag på Let's Dance, lr nu är det typ Solsidan lr vad det
heter, men sen kmr fortsättningen på Let's Dance. :D <333
Jag hoppas Rabih och Claudia stannar. :D
Dom är braa, haha....
Felicia sover i soffan och pappa typ halvsover, haha.
Han snarkar iaf jättemkt så man hör nt TV:n ;O
haha, där överdrev jag lite men ändå. Nästan. ;P
Imorn ska jag till min kusin och hans barn. :D
Och så ska vi hämta min spegel :DD

Men nu kmr det bilder från hemkunskapen;


innan dom ska jäsa.



inne i ugnen, dålig bild .



resultatet.



bröd och juice.


tycks ? tror ni det är gott ?

 


Kommentarer
Postat av: Lillan

vem jobba du meed ? :D ♥

2010-01-29 @ 22:51:29
Postat av: Elena

sv; saknar dig gmn :( <333

2010-01-31 @ 09:41:21
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0