Why Are You Still Keep Saying That?

Shuue. Tisdag idag, tur att måndan är done
för jag gillar verkligen nt måndagar.
Dom är tråkiga, trista och man somnar i skolan.
elr iaf jag. Nästan. ;P
haha....
Men skolan var bra, förutom labben.
Vi disikera. Äckligt värre.
Vi disikera fisk och alla bah; "Jag kmr spy",
"Jag kmr svimma", men det var nt så farligt som
jag trodde, men ändå jätteäckligt.
Visserligen var det fisk men ändå.
Jag vill nt berätta så mkt om det eftersom det är
ganska så äckligt. Och jag fatta nt att vissa i klassen
tog kort på det. :OO Vem vill se en död disikerad fisk liksom? :O
iaf., imorse när jag skulle göra varmamackor till mejj så brände
jag mejj på den där som man värmer dom i/på och det sved
jättemkt. Men jag satt på kallt vatten som man ska, men tydligen
nt så länge som man ska så det sved typ hela dan och det var på
höger hand som jag skriver med. ;s
men ganska bra gick det iaf. ;) ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0