When You Look Me In The Eyes

Shoo. Första dagen i skolan efter lovet. :)
Haha. Jag vet nt vrf jag gjorde en smilis
men lite kul vare iaf idag.
Dels för jag träffar vännerna och för att vi
har en ny i klassen. Moa. :) <3
Hon kom på svenskan, och innan det hade
vi haft språk (spanska). :P
Hon var i min,Magdas,Bellas,Marielles och
Maddes grupp på svenskan, elr hon fick lyssna
när vi svara på några frågor om en bok klassen
har läst.
Sen hade vi engelska och innan det så visade vi
(jag,Magda,Bella och marielle) henne runt lite grann.
Vi visade typ var SO salen var,stora upphehållsrummet,
och TV:n med typ nyheter, sen hade vi engelska.
Vi fick tillbaks proven i dag, och jag fick 96/100 .
Ganska bra, right? ;)
aja. Sen hade vi SO och sen åt vi lunch. :)
Sen va vi typ med Moa hela dan. Fast nt hemma då. ;)
Asså jag har haft huvudvärk hela dan :s
Har nt tagit nån huvudvärkstablett, palla nt. ;P
Men det går förhoppningsvis över snart.




Kommentarer
Postat av: Elena

sv; Kulig daaggghh ;D

kraaam ;*

2010-01-13 @ 16:18:27
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0