That Was Yesterday, History.

Dagen var väl bra I guess.
På gympan skulle vi tydligen pka skridskor
men det hade jag glömt så jag tog med mejj gympakläder.
Men det finns ju skridskor att låna där, men inga passa mejj.
Jag har storlek 38-39 och det fanns bara 40 och uppåt kvar
så det var ju kört. Men jag, Marielle, Bella, Magda och Moa
gick in i gympasalen och hade skojj! :D
Vi hängde i ringar, höll på med mobilerna (men dom åkte snabbt
undan när Mattias (guympalärare) kom ;P), Marielle och Bella
hoppas typ över några saker och jag, Magda och Moa titta på
och skratta som fan. haha. Men ni skulle sätt sista gången när
Marielle hoppa, det var jättehögt och så när hon hoppa över
så typ fastna hon där uppe elr vad man ska säga,
så fick hon 'bumpa' (mitt ord) som betyder typ knuffa sej
ner, aja, det var kul å titta iaf.
Men sen kom det några från 9an och titta på och dom som Marielle
misslyckas och dom skratta såklart.
Men sen när Marielle klara det så tystna dom bara och titta bort. haha.
Det trodde dom nt va? ;P
Men sen när vi sluta så drog typ alla direkt,
och vi fick plocka undan allt och det blev ju nt bättre för att killarna i 7B
kom och "skulle hjälpa till" .....
aja. det näst värsta var väl att bussen var 25 minuter försenad och det
värsta var väl att det var fullt på bussen så jag fick stå upp.
Det var min dag. Nån mer som har åkt skridskor? ;P :)
Just det. Jag var ju på bio med Magda i lördags och vi såg Göta Kanal 3.
Den var jättebra och sjukt rolig. haha.
Rekommenderas.
Men innan vi gick till bion så åt vi på Kebab House. :D (aa)
Melike. :D (aa
Och efter det så gick vi till bion och va där vid 7 och bion börja halv 9
så vi fick ju vänta ett tag....
Men som sagt, filmen var bra och sjukt rolig. :D
Se den ni också. :D♥


Kommentarer
Postat av: Elena

sv; haha ;D < 3

2010-01-18 @ 19:16:42
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: lisa

haha bussen skulle komma 14.20 men den kom 14.30 typ :p<33333 så den var bara 10 minuter försenad :p

2010-01-18 @ 21:12:35
URL: http://loreentz.blogg.se/
Postat av: Lillan

vad gjorde killarna i 7B ?

2010-01-18 @ 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0