that is how we rock

Shaa. Jag vakna halv 10 och gick upp efter typ 2 min,
*applåder* ;) sen åt jag frukost o.s.v...
Som sagt, jag är hemma idag eftersom jag har ont i magen,
men kanske kmr imorn. Vi får se.
Ska snart hyra en film via TELIA :D
Vet nt vilken, ingen skräckfilm iaf hahahha.
Men det blir nog en komedi. :D
bloggar nt mer idag men kanske på torsdag, vi får se.
Har spanska och matte läxa som jag måste göra.
Är snart klar med spanskan, ska bara plugga på diktamen övningen 
lite och sen börja med matten, för alla uppgifter i spanskan som jag 
skulle göra gjorde jag typ klockan 11 på kvällen när jag skulle sova. ;) 
Men jag hade inget annat å göra. 
aja. nu ska jag gå och glo på lite film. :D 

chao. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0