klädbrist!

nu måste jag ta fram kläder tills imorn.
jag har absolut klädbrist!
ngn som kan va snäll och ge mejj kläder?
Seriöst. Jag har inget att ta på mejj.
men jag måste hitta ngt så jag slipper
ha på mejj min stora feta röda jacka hela dan.
hahaha. bra 'komplimang' till min jacka.
men när man tar på sejj den så ser man ju ut
som en uppblåst röd ballong. haha.
ok. kanske nt riktigt så, men nästan. ;)
den är ju jättefin men ändå, det blir ju sjukt varmt.
så nu ska jag hitta en kofta för jeans och tröja är redan
klart. (y)
men vart kan jag hitta en fin kofta som duger till mejj ?
hos grannen? nej. i USA? kan jag säkert. På Gränby?
Ska be mamma att åka dit på stört!
kanske nt direkt på stört, men nästan. ;D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lisa

du kan få låna av mig? (a)<333

2010-01-18 @ 22:18:19
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0