It's Complicated

Shaa. Jag vakna klockan 9 sen låg jag kvar tills kvart i 10,
man måste ju gå upp nån gång.
då gick jag och åt frukost, sen fixa jag mejj m.m....
Vid kl. 1 åkte jag in till Gränby med familjen,
jag köpte en tröja på J&C, jaa..., det var allt jag köpte faktist.
Just det. Jag lämna tillbaks en tröja jag köpte förra veckan oxå,
den var lite för stor. Det är inte linnet jag ladda upp här igår,
det är en annan, den har jag nt knäppt kort på.
Sen när vi kom hem så lagade JAG mat.
Haha, var tvungen att skriva med stora bokstäver, understruket,
och fet text eftersom jag aldrig lagar mat, haha.
Jag mezza till Bella och sa det, hon bah; "Wow!" haha.
Jag laga godpastasås. Den hette ngt sånt.
haha, det var det vi gjorde på hemkunskapen sist. ;D ♥
Och medans såsen skulle koka så gjorde mamma och jag chokladbollar/negerbollar. :DD

Iaf. Jag har precis kommit ut från duschen,
snart ska jag titta på Blåsningen,
det är 20.00 på 3:an för er som vill titta. :D






morötter .



såsen .



pastan kokar .



resultatet .

Ser det gott ut ? :)




Kommentarer
Postat av: lisa

duktig du är gumman!! :D<3333

2010-01-24 @ 21:10:05
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0