Hejja Rabih i Let's Dance!

Skolan var bra. Pappa skjutsa mejj för jag
ville komma senare eftersom vi har sovmorgon.
Har inge direkt å berätta men hk (hemkunskapen)
var faktiskt ganska rolig, vanligtvis hatar jag den,
men den var ganska rolig idag.
Jag fick va med Viktor och när vi skulle diska elr
Viktor diska. Surprise, elr hur? Killar som diskar. Whoa. ;D
aja. Men han tog inge diskmedel, han bara tog vatten,
å jag bah; "Ehh...., ska du diska elr ska jag torka?"
han bah; "Det är klart. Du kan torka."
haha. Men enligt mejj gör det inge alls för jag hatar å diska.
Usch. Händerna blir som äckliga russin som jag ryser av. -.-
Men sen blev det en jävla diskussion om att jag nt gilla smör. xD
Men det smakar ju äckligt. -.- usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0