det blev ett inlägg idag iaf

Shoo. Skolan var bra förutom
att spanskan var inställd.
Visst ganska kul vare' att få håltimme
men jag hade ju pluggat så bra på läxan....
iaf. efter skolan hade jag gitarr så jag åt mellanmål
hemma och sen drog jag till min förra skola
där jag spelar gitarr. :)
efter gitarren hämta mamma mejj och vi hämta Felicia
och åkte in till Gränby och shoppa.
barnbidraget har ju kommit. :DD (AA)
jag köpte en tubkjol på gina (svart) och ett rosa linne på H&M. :D
Bilder kmr imorn.


Imorn ska jag va med Lisa så jag måste fortsätta städa rummet nu. :D


see yaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: vi sa att Kalle var missbildad, då blev han sur.

Och då förklarade vi att vi bara inte hitta hjärtat på fisken...

2010-01-20 @ 20:49:30
Postat av: Madurk

Oj det där var från mej.

2010-01-20 @ 20:49:50
URL: http://pudel.webblogg.se/
Postat av: Elena

sv; tack gmn ;*

De gick super bra ;)

2010-01-21 @ 10:05:38
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0