You can't steal my heart

Shaa.

Idag var jag med Mathilda och Solin, vi hade jättekul
och det blev mkt flumm! :D <33
Först sjöng vi singstar, och nu vet alla att singstar nt gillar mej.. ;P
haha, jag var nt så bra.
Sen när vi skulle välja låt så börja vi prata en massa,
så då fick vi lyssna på en låt typ 13 gånger. xP
Iaf. Sen spela vi spel, och jag förlora 2 gånger. ;)
haha, nt direkt miin lyckodag.
Och sen nörda vi med mobilerna. ;) <3

Imorn ska jag va med Solin,
å jag hoppas mamma skjutsar mej
så jag slipper ta bussen, för det tar ju så lång tid. x)
haha, egentligen 2 minuter..

Menmen, vad har ni gjort idag då?


Kommentarer
Postat av: Marwa

sv: Jag går i en Tennisskola!

Bästa tennisskolan i Malmö !

FairPlay :)

Går du i en sport ?

2010-02-23 @ 19:46:01
URL: http://thisismypinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0