sista dagen på lovet

Shoo ..

Igår åkte jag och familjen till Gränby och shoppa.
Ni ska få se vad jag köpte snart.
När klockan var halv 5 så åkte bytte jag om till det jag köpte
och sen så åkte vi till stanoch gick till restaurangen.
Dragon Palace! (aa)
Vårat sällskap, (haha, det där lät "vuxet" xD) hade nt kommit än,
så vi satt oss vid ett bord och vänta tills dem kom.
Dem kom typ efter 5 minuter. Alla vi tg buffé, och det var jättegott!
fast knivarna var slut så jag fick vänta i typ en kvart på dedet va jätm,
så medans jag vänta fick jag äta ris. ;]
det va jättekul och jättegott! vi åkte hem vid typ halv 7.

bilderna dröjer lite för att jag är inne på pappas dator,
och den kan typ nt ta emot mina bilder från mobilen,
och när jag tar kort med kameran och ska föra över till datan
så funkar nt det heller, så det dröjer lite..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0