tik tok - Ke$ha

Heejj heejj!

Idag har jag bara var't hemma.
Det är ju så kallt ute så man vill ju nt gå ut.
Nu är det 18,6 grader. Brr... Kallt.
Men imorse var det 25 grader kallt,
det tycker jag är mkt.
Men sen läste jag att det va 36 grader kallt
någon annanstans. Asså guud, då vill man ju aboslut nt gå ut.
Stackars dom som måste åka till jobbet, lr gå ut i huvudtaget.

Imorn kmr Mathilda och Solin till mej vid typ 12. :)
Vet nt vad vi kmr göra, men vi får se.
Och på onsdag ska jag va med Solin, så jag får väl ta bussen till henne..
haha, det tar typ 2 minuter till henne med buss. ;)
Man får väl skjuts hem iaf. Hoppas jag.
Usch. Tänk att stå ute och vänta på bussen i 18 minus grader.
Det är nt precis frestande.

Aja, vad har ni gjort idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0