Nonstop, Center å Plopp, Kexchoklad är också gott!

haha, rubriken blev bara nåt jag kom på. har inget med det jag har skrivit å göra, haha...

Igår var det öppet hus i skolan så vi börja klockan 3 och sluta klockan 8. :D
Det va jättekul, och mina föräldrar och Felicia kom och va med på bilden och
handledartiden. :))
Felicia sprang efter Kalle, haha. Och hon ville va med Marielle hela tiden typ. :D
Men jag orkar nt berätta allt för jag är väldigt trött nu, haha.
Jag har nyss kommit hem från stan, mamma har varit hos tandläkarn...
jag fick sitta och läsa tidningar i 1 timme!! -.-'
så nu ska jag fika och sen sussa. :) ♥
Imorn ska jag va med Marielle och Bella hemma hos dom. :D
(dom är tvillingar), vi kmr säkert sjunga singstar, fast Ian är hemma så det blir
kanske lite pinsamt, haha. menmen, kul kmr det bli! :D

chao


Kommentarer
Postat av: lisa

vem är Ian ? :)

2010-02-11 @ 20:45:41
URL: http://loreentz.blogg.se/
Postat av: Elena

sv; har inte heller varit inne så mkt :( <33

2010-02-13 @ 15:35:52
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ian är deras låtsas pappa.

2010-02-14 @ 14:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0