"ijitejad" <--- min dåliga humor

Äntliigeeen!

blogg.se funka nt ;O
jaa.., lr så är det fel på min data, haha.
men nu funkar det iaf (efter en timme),
så nu kan jag va glad. ;D
Och så kan jag va ännu gladare för jag börjar klockan 3 imorn! :D
Fast jag slutar 8, menmen....
Vi har öppet hus, och den klass som får flest besökare vinner pizz! :D
Å det vill man ju ha, right ? ;)
haha, men det kmr bli kul.
Just det. Jag får nt glömma att ta med saker till musiken imorn,
till den där morgon soffan vi ska ha... berättar en annan gång.
Nu sitter jag och messar med Marielle och Bella.
Vi försöker komma på nåt till friluftsdagen (stavnning?!),
men vi kmr nt på nåt, och vi måste ha bestämt oss tills imorn! :s
Haha, och så gapskrattar vi till "ijitejad", ist för "irriterad" haha.
vi har skrattat åt det typ hela veckan ?
haha, och vissa blir ijitejade då. ;D

Skolan....

var rolig och mkt flumm med Marielle och Bella! :D
Ja, vi skratta åt "ijitejad! och då blev vissa "ijitejade"... xD
menmen, vi får väl ha kul om vi vill ? ;o
Iaf, vi fråga jättemånga lärare om vad vi kunde göra på friluftsdagen (?),
men vi fick inga roliga svar. Skotta snö och vet inte.
Vi fråga vaktmästaren Micke och han sa skotta, vi bah; "Jaa! Då kan vi skotta för dörrarna till skolan!" :D
fast det fick vi ju nt... xD
Sen fråga vi våran gympalärare Mattias om vi fick shoppa, man rör ju på sig, men det fick vi nt.
Sen fråga vi Goran (städare) och Kalle (NO-lärare),men dom visste nt.
Och sen så börja Bella berätta roliga historier så vi glömde helt bort friluftsdagen.
Sen innan NO:n så leta vi efter Goran för vi skulle fråga om vi fick tuggummi, och när vi ÄNTLIGEN hitta
honom så hade han nt! han som alltid har annars...
Då skulle vi gå ut från röda och då smäller Bella upp dörren mot väggen så jag skriker rätt ut!
haha, jag blev jätterädd. Dom i stora uppehållsrummet hörde säkert mitt skrik också.... ;P
menmen, nu ska jag fortsätta med läxorna och dryga på facebook.

chao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0