..

Har ni läst tidningen?
Det stod om Foki där.
Det stod att ungefär 600 'barn' stod där och väntade på henne.
För er som nt redan vet, så skulle hon ha en 'fanträff'. :)
asså gud vad många egentligen. ;o :)

aja. jag sitter vid elementet och fryser. haha. ;o
elementet är väldigt varmt, men jag fryser ändå. ;o
haha. men jag orkar nt gå upp på övervåningen,
fast det är jätte skönt där. ;)
nu är det - 20,1 om jag måste va exakt.
jag vill absolut nt gå ut. helst nt på onsdag heller,
men jag hoppas det är mildare då. och det får absolut
nt blåsa. ;s

see yaa .


Kommentarer
Postat av: Marwa<3

sv: Jag ska nog spela tennis , och vara med kompisar och jag ska vara med kompisar i bio :) hihi

2010-02-22 @ 19:30:07
URL: http://thisismypinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0