Äntligen lov!

Idag på engelskan fick vi dumleklubba :D
Och så vann vi Öppet Hus tävlingen, så vi ska få pizza veckan efter lovet! :D (aa)
Vi (7k) och 7i fick lika mkt poäng, typ 39, men vi var mindre än dom i klassen
så vi vann! :D < 333
Nu goffar jag godis och väntar på ett svar som dröjer....

Igår skrev jag ju att mkt har hänt och så...
och det känns som det aldrig kmr ta slut...
jag mår skit av det, men jag har ju en vecka på mej att
försöka komma över det, men det e jäkligt svårt...
men jag ska iaf försöka va glad och positiv på bloggen. :]


Ha en bra fredag allihopa! :D ♥


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hur är det med dig? :)

2010-02-20 @ 07:31:55
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0