24 februari, 2010

Shuuee .

Idag var jag med Solin. Vi hade jättekul :D
haha, vi skulle typ baka kärleks mums,
lr vad det hette, och vi följde nt riktigt receptet.. x)
jaa..., resultatet var nt så bra. jag mådde illa efter jag
hade smakat. ;)
hahaha, inget jag tänker göra igen, isåfall följer jag receptet. ;)

Nu sitter jag i mitt rum med Felicia. :) <33
Vi knäpper lite kort och tittar på bilder på min dator. :]
men nu ska jag stänga av datan.
Imorn ska jag sova ut ordentligt, och sen på lördag ska jag och familjen
äta på kina med några bekanta. :)
Dragon Palace blir det.
Min favorit. :D <3

seee yaaa


Kommentarer
Postat av: Elena

sv; hahaha ;) <3333

2010-02-25 @ 18:03:07
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0