today

Idag så hade vi hk (hemkunskap)
för första gången i 7an, men
jag va nt med för jag hade så
jävla ont i magen så mamma
fick hämta mejj.
Christina (hk-lärare)
gick igenom allting, så jag
var med på gneomgången,
men sen när vi var uppdelade i
grupper och skulle gå till köken
så gick jag till Christina
och sa att jag behövde gå till skolsyster.
Asså jag måste sett ut som ett spöke innan,
jag var säkert skit blek i ansiktet.
Som om dt nt var nog annars.... ^^
När jag skulle säga dt så var jag skit
nära på att börja gråta.
Sen gick jag ut i korridoren och där stank
dt ju fan bajs så man fick hålla för näsan....
Men sen när jag gick ut därifrån så kom tårarna,
då börja jag gråta.
Hoppas ingen såg.... :3
aja, men så gick jag till Christina (skolsyster),
och jag han typ bara säga "Jag" så börja jag gråta,
och sen bah; "har jätteont i magen".
Då fick jag vila i vilrummet och hon ringde mamma,
så hon fick komma å hämta mejj,
sen kom Magda med min saker, eftersom hon hade nyckeln
å allt .
Tack Magda, du är en ängel . ♥♥ 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0