heyhey .

Dålig uppdatering, jag vet .
Men har nt suttit vid datan
på länge nu faktiskt, applåder. (;


Igår var jag på stan med Magda. <3
Vi tog 888 från skolan in till stan,
haha, så klev Kalle på bussen,
ni skulle sett hans min, han var väl
nt direkt överlycklig att åka samma
buss som oss. xD
Haha, han satt sig längst bak i bussen.
Stackars Kalle... (;
Madde klev också på,
och hon gick på stan med oss i typ
en halvtimme för sen skulle hon hem.
Först gick vi in på JamJam, men dt
var så dyrt så vi gick till Gottis (?)
ist. Men när vi var på JamJam så hade
Madde redan börjat plocka godis,
haha så hon fick ställa ifrån sig påsen
så vi kunde gå. (;


Sen när Madde hade gått så gick Magda
och jag till Kebab House och käka .
Dt var suveränt. (; <3


Magda köpte;

* stora örhängen
* spikmatta (till sin mamma & pappa)
hon kanske köpte nå mer, men jag har
isåfall glömt dt. xD


Jag köpte;

* tunika - från ginatricot
* kofta - från ginatricot
Det kosta 449 kr samanlagt. <3


Sen gick vi till Stadsteatern för vi
skulle gå på Peter Pan med klassen.
Den var jättebra!!! Rekomenderar den
verkligen! :D <33


xoxo ♥


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0