dålig uppdatering .

Sha sha bloggen

Sry för dålig uppdatering, (igen),
men har nt haft tid .
Haft "många" läxor . haha, egentligen
typ bara 2 ? x)


Nu sitter jag och för över bilder från
mobilen till datan, dt är nt så många
bilder, bara 87 :o, men aja...
Har ont i huvet också -.-'


Dagen har väl var't bra, I guess ?
På engelskan blev kanske jag, Bella,
Magda och Marielle lite småsura på varann
för att vi nt var klara med engelska "projektet",
och den skulle vara klar idag, och vi kunde nt
komma överens om hur vi skulle göra, men så
sa Evalill (lärare)  att vi skulle ta dt vi bestämde
först, och dt var collage med Celine Dion.
Jag skulle hellre vilja göra en "intervju" med "Celine",
asså som en teater och sen spela in, men dt skulle vi
nt hinna, så dt får bli collage.
Då skulle vi leta efter bilder och fakta på datan
och så funka nt min data (damp), så jag blev
arg och fick stänga av den, men innan dt när jag
starta datan så fråga jag om ngn kunde hämta lr
fråga efter ett stort papper, men ingen visste var dt
var och ingen ville fråga, så då blev faktist jag lite sur
över dt eftersom vi redan var föresenade, och jag kunde
nt hämta lr fråga eftersom jag höll på med datan, men
Marielle och Magda gjorde inget, så dt var väl dt vi blev
"sura" över .


xoxo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0