dagen

Jag har skit ont i högra benet,
snart får jag gå med kryckor.
Seriöst.
Det gör så jäkla ont, när jag
går drar jag liksom högra benet
efter mejj.


Iaf
Skolan var bra som vanligt,
kul och mkt flumm,
och vi är klara med engelska
arbetet, fast det kanske jag
skrev igår ? (;
Efter skolan gick jag, Magda,
Marielle och Bella till affärn.
Jag köpte en stor chokladkaka,
Magda köpte en påse klubbor,
Bella köpte en munk med äpple i,
vad det nu heter^^,
och Marielle köpte choklad(?),
tror jag. Goff goff !
Bussen kom kvart över 2,
och vi slutade kvart över 1
så Magda vänta med mejj,
och då blev det ännu mer
flumm. (a)
Magda goffa typ i sig 4 klubbor,
och jag typ 4 rader choklad,
men sen mådde jag illa så jag
stoppa i den i väskan. (;

Sen åkte jag, mamma och Felicia
till Gränby och shoppa och så träffa
vi pappa där.


ciao♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0