23 november

Idag är det den 23 november 2009,
haha, skooja, Värsta dagboksinlägget. xD


Dagen var väl bra,
inge speciellt har hänt iaf.
B-O (spanskalärare),
åkte till sjukhuset så
vi fick ha Roland.
Men sen så skulle Roland
ha 9E så han gick dit.
Jag trodde att det skulle
bli jättepratit, men det blev
det inte.
Dom ända som prata va
Micke, Jesper och Linus.
Borde jag va överraskad, lr?
Micke sprang runt och skrek
efter ett sudd, medans Linus bara
tog mitt, fast han lämnade tillbaks
det. Men gissa vart han la det??
I mitt hår.
Liksom, tack, eller ? (;
Och sen satt Linus och sparka på
min stol, och så skrek Micke "Gillbert"
till Magda, jävla tönt . (asså Micke) xD
aja, på NOn blev Kalle skit arg för
alla prata och nt lyssna på honom,
men asså, det är väl nt vårt fel att
NO är så tråkigt? haha... <3


Iaf,
pappa byggde ihop min
garderob igår och jag började
plocka in kläder idag.
Älskar min stora garderob
sååå mkt!! :D < 333


xoxo♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0