Skapandet av bloggen

Jag starta denhär bloggen för jag ville blogga (;P), jag har haft en blogg förut,men ja fatta ingenting å ja palla inte logga in på den.Jaiia står för,ähm,typ mitt namn.Min lilla syster kallar mejj Jaiia,lr Yayya lr Jajja,hur man nu vill stava dt.Men Jajja,Yayya,Yajja å Jayya va upptagna,så dt blev Jaiia.Anna T(Annatjernlund) kom på dt namnet, tack Anna.
Såå,på måndag åker ja å campar lr kanske,dt beror på om vi får låna bilen av morbror.Våran bil är på verkstad och den är såld.Vi ska köpa en ny bil efter sommarlovet.Vi måste ju ha en bil om vi ska kunna åka med husvagnen.
Men aja,tillbaks till Skapandet av bloggen.Jag ville ha ngt namn efter min lilla syster Felicia,eftersom hon är bäst och sååå mkt älskad av mejj <3333333

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jihoo nu ska du me blogga! <3 :D



Haha det var så lite så ;) Visst e jag fyndig? x)



Kika gärna in på min blogg och kommentera <3

2009-07-05 @ 00:38:44
URL: http://aninizz.blogg.se/
Postat av: lisa<3

det är sant hon är bääääst ! :D

2009-07-05 @ 14:01:55
Postat av: lisa<3

hon äe ju bääst

2009-07-05 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0