Nu äre bestämt

Nu äre bestämt,vi åker å campar på fredag.Ååh guud va ja längtar.Ja vill till havet ;D<3
Ja har inte börjat packat än,men ja kommer börja imorn.Just nu funderar ja bara på vad ja ska ta med mig.

•bikini (3st)
•badhanddukar(3-5 ?)
•kläder(MÅNGA ;D)
•hårgrejjer(borste,shampoo,balsam m.m)
•böcker(typ 3,bara på kvällarna)
•min laptop (a)
•min mobil (a)
•filmer(några st)
•skivor(om ja inte tar med min mp3)
•mp3(kanske)
•papper(-)
•penna(-)
•Andra nödvändiga saker

Hah,sry om ja va lite dryg me papper,penna, m.m, men dt e ju va ja ska ta me mejj xD, aja ja kommer säkert på mer.

Kraam <333

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kommer sakna dejj < 3333

Men ha det bäst!!! :D< 3333

2009-07-07 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0