We were both young

Jag har tänkt börja med en ny sak.
När jag har skrivit några inlägg
så ska jag döpa rubriken till en bit
av en text av en låt så ska ni gissa vilken.
Som om jag skriver; "Hur jag undrar var du är"
och i ett annat inlägg; " lik en diamant i skyn"
så ska ni gissa i en kommentar vilken låt.
haha, ni kanske fatta att det där var blinka lilla stjärna. xD
Men jag kmr nt ta barnlåtar, I promise. ;D
Do you understand ?
Så jag börjar med det här inlägget.
Och texten kmr i ordning.
Fast jag behöver nt skriva som
"Blinka lilla stjärna där" i ett inlägg och i det andra
"hur jag undrar var du är" i det andra,
utan jag kan skippa ngr rader.
Do you get it ?
So let's start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0