temadag, vimmeldag, avslutning

Idag var det sista dagen med 'vanliga' lektioner.
Imorn har vi temadag, på måndag har vi
vimmeldag och på tisdag har vi avslutning. (:
Vet nt vad vi ska göra imorn, men vi börjar klockan 9
och slutar halv 2 :D (aa), men jag åker ju buss och
kan nt få nån skjuts (?) så jag måste va i skolan 8 ändå....
men, jag kanske nt kmr till skolan imorn eftersom jag är
jätteförkyld. -.-'
Marielle smittade mejj. -.-' <3
aja, men nu måste jag stänga av datan innan mamma kmr hem,
då blir hon bara arg för jag sitter vid datan. ;P


see yaa later, alligator. ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elena :)

sv; nääe du är fiin!<3

2009-12-17 @ 15:49:08
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0