spanskan

Shoo .

Dagen var bra, det vanliga typ.
Jag ville verkligen nt ha spanska
idag, nt för jag brukar vilja det men,
iaf, som Linus sa; "Varför har du spanska då?"
Joo...., asså jag vill nt ha tyska, franska elr
lär/extra engelska (behöver ej), asså spanska
är roligt, jag tror nog det beror på gruppen som
jag nt vill ha spanska.?
Men vi är ju den bästa spanska gruppen iaf (7:an)
:DD, men det fattar jag ju.... elr som Roland sa;
"Den är bra för att ni (Magda och jag) är med i den",
höhö....., han skoja så ni vet. ;'DD <333
Iaf, hann ganska mkt på spanskan och jag har läxa
tills imorn, Entrevista (frågegrejer typ).
Dom andra lektionerna söög ännu mer så dom pallar
jag nt prata om.
har gitarr läxa tills imorn, ska spela "Stilla Natt" :DD
Kan den förutom lite på sista raden, men annars är det toppen! :D
<333


kraam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0