sleep over partyy

Imorn bär det av till Björklinge.
Ska på sleep over partyy hos Magda. :D
Det blir jag, Magda, Marielle, Bella och Stephanie. :D
Längtar jättemycket.
vi kmr titta på film(er), äta good mat (hoppas på tacos),
goffa godis/snacks och flumma. (: <333
Skojj skojj. (;
men snart ska jag se Förtrollad.
Den hade väl typ premiär förra året?
haha, jag har nt sett den än.
Men snart så. Snart så blir jag förtrollad.
haha.
efter filmen ska jag packa, det som ska med:

- mobil (full laddad)
- kamera (med batterier)
- pyjamas/nattlinne
- hårborste
- tandborste
- kläder
- pengar
och mkt mkt mer.
Men nu börjar 'den förtrollade långfilmen' som dom sa. xD
om ni vill se så är det på 4:an. och börjar NUU!

ciiaao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0