Sanktaaa Luciiiaaaa !

Idag var jag i skolan....,
ja...., tills jag fick åka hem
p.g.a. magont iaf. -.-'
Jag åker typ alltid hem från
skolan för att jag mår dåligt.
För att jag mår illa, har ont i magen m.m.
Hoppas jag nt behöver åka hem imorn iaf....
Iaf, snart ska jag äta mat och sen ska jag
och mamma baka syltgrottor! :D <3 
Sen måste jag plugga till engelska provet som
är imorn, och sen måste jag plugga spanska läxan.
Just det: Idag så var det Lucia, eller igår var det Lucia,
men asså klassen gick Lucia för skolan idag. ;D
7K och 8K, iaf några från klasserna.
Det var nt så många som var med, men det räckte gott och väl. ;D
Fina låtar, Bra röster, jaa, Det var kul helt enkelt. :D <3


// Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0