s-n-ö-b-o-l-l, vad blir det!? snöboll!!!

Haha, måste säga en sak.
Igår när vi satt i matsalen så
lutade jag mej mot väggen, men
sen så kom jag på att det fanns
typ knappar där, sån titta jag,
och på en av dom stod det "Panik"
på, haha.
Då fick jag panik....
haha, driiv.


Nu har ju snön kommit,
och vet ni, jag har nt blivit
mullad elr fått en snöboll
på mejj :D < 33
Men Marielle fick en idag av
Joakim (?), först så ducka hon,
men sen så hann hon nt så han
träffa henne.
tror nt att det var meningen att
träffa henne, tror dom sikta på
Viktor, men nt bryr dom sej om
dom 'råkar' träffa nån annan?....
Jag har faktist nt kastat snöbollar
heller, men typ hela skolan gör det. xd
Särkskilt killarna då, och såklart var hela 7i med.
Magda och Bella hade krig igår i snön, haha.
Dom putta varann i snön, dom kasta snö på varann,
å..., ja....., mullade varann helt enkelt. ;D <3
På många skolor får man ju nt mulla elr kasta snöboll,
men i min (XD) får man det, hahah,
elr 7:orna får man typ va på åkern vid rondellen,
8:orna och 9:orna vettefan vart. xD <333
Men jag kmr lugnt nt mucka med åttorna elr niorna,
elr 7i för den delen, då blir jag ju fast i snön forlajf.


// Sandra som nt leekeer i snön XD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0