rubrik saknas xD

Shuuue, typ?..... xd


Skolan var bra, sista spanska lektionen,
dumt eller bra?
Dumt, faktiskt. haha, när det är spanska
så vill jag nt ha det, men nu när det är sista
gången så vill jag ha det. xD
Iaf, vi titta på nån teater i Björkis,
den handla om mobbing, jippie.....?
Sen efter så ställde dom frågor och man skulle
blunda och göra rörelser som svar, nivet ?
Jag svara ärligt, men ändå, typ hela 7i tittade, surprise.... ^^
Efter skolan så var Magda med Bella, Marielle fick nt va med :o
Vet nt vrf...., men Marielle vänta med mejj på bussen då.
Vi spionera på Magda och Bella när dom gick hem, haha,
dom märkte ingenting.
Men sen så knacka vi på hos Magda, och hennes lillasyster öppna
och när Magda hörde vår röst så kom hon och bah; "Vafan....?!", haha
Suckers!
På vägen tog jag en massa fina vinterkort :D *I am proud*


Det måste va nå fel på mej,
för jag har ju typ alltid ont i magen
lr mår illa, men idag fick jag ont i hjärtat. :O
Paniik!
Men det är bättre nu..... (: < 3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0