my flumm day . (aa)

Shaa!

Vad har hänt idag?
Jo, nt så mkt. Har var't i skolan
å flummat skit mkt. :D <3
Första lektion var vip, sen hade vi
söjd, jag har träslöjd.
jag gör en hylla typ,iaf,
Magda höll i den när jag typ slipa?
haha, är sämst på träslöjd....
Sen så drog hon liksom hyllan mot sig
så jag flöj baklänges på golvet.
Haha, shit vad vi skratta. xD <3
Fast ärligt talat så gjorde det ganska ont. ^^
aja, sen fortsatte vi å flumma å Erik (lärare)
var faktiskt på humör idag :D
haha, elr så vare vi som va det? xD <3
Men sen så hade vi svenska, blabla booring.
Men innan det så satt jag, Magda, Bella och Marielle
vid ett bord å så gick vi och titta vem som var jour,
och då var det Bella och nån från 8:an som skulle va
imorn, och jag var reserv!
Om nt den som Bella ska ha jour med imorn kmr
så får jag och Bella va det tsm!! :DD <333
iaf, sen skratta vi (jag) åt en persons namn,
haha, men seriöst, förlåt.
Men namnet är så jäkla roligt. xD
Jag är taskig, jag vet.
Men hoppas jag och Bella har jour imorn! :DDD <3333
Sen hade vi lunch, äcklig mat (som vanligt),typ nån
äcklig korv å mos. Usch, hatar korv! -.-'
Sen hade vi spanska och innan så rimma jag
och Marielle, jag var ju ofc bäst! ;D <33
På spanskan så höll Linus på å bah; "Sandra."
typ hela tiden, men jag brydde mejj nt bara fortsatte jobba.
Sen tog han mitt sudd som vanligt och sen lämna han tillbaka det
i mitt hår, som sagt; som vanligt.
Sen så tog han mitt pennskrin å höll på, asså guud, att han orkar.
Killar har verkligen inget liv..., elr vissa iaf... ;
Efter spanskan så hade vi gympa, ännu mer booring.
Vi körde massor med tråkiga och barnsliga "lekar".
men sen hade vi no, det var faktist kul för första gången
för vi fick sitta i uppehållsrummet å jobba! :D <3
Sandra likelike . (aa)
Ja och Magda gick ut dit å jobba, för Bella och Marielle ville nt. :o
Å då blev det ännu mer flumm.
haha, sen böjde Magda sin penna å jag fråga Roland om han kunde
fixa stift i den, sen prata vi med honom i typ en kvart? haha....
Roland läste i min bok där det stog "Gepard" och vad det hette på latin.
Jag bah; "Vad heter Sandra på latin?" ,han bah; "homo sapien Sandra"
haha, det var ju skit kul. XD <3 dålig humor, I know.
Iaf, nu har jag städat mitt rum, men det ligger ändå "lite" läxböcker
och papper å sånt på golvet, haha. <3


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0