my day .

Skolan var bra, sista lektion var h.k. (hemkunskap)
Vi fick göra några konstiga bullar,
va med Jill och Magda, haha våra bullar smaka skit. XD <3
Efer skolan så stanna jag kvar, 
elr, jag hade inge val, Christina (h.k.-lärare)
gick till vårat kök försent så jag missa bussen.
Damp! -.-'
men vi spela in då, lr nt den första timmen.... xD

Magda bråka med Viktor, Viktor bråka med Magda .
Hände?
vill ni nt veta .


Varför?
ingen aning?

Börja iaf med att vi satt på bänken inne,
sen kom Viktor och satte sig där,
sen kasta han typ ner Magdas väska,
å då lacka Magda, å försökte knuffa bort Viktor,
Viktor kalla Magda flodhäst, m.m....,
Magda kalla Viktor idiot, m.m....,
behöver ju nt skriva vad dom sa till varann direkt....
Sen gick vi ut och då blev det "allvarligare" haha,
eller dom börja slåss...
Sen gick vi in å då kom Marcus och Linus och sa att vi
skulle gå ut för det var nånting med branlarmet typ ?
Lillemor hade sagt åt dom,
men vi ville ju nt flytta på oss. ;o
då dampa Marcus totalt å bah; "Men Lillemor sa åt oss
att vi måste gå ut, skolan stänger, ni måset gå ut!!" ,
joo, tjena, skolan var ju öppen i 3 timmar till !!
Men sen gick vi ut för att slippa höra dom tjata och då fortsatte
bråket mellan Magda och Viktor.
Men sen åkte Viktor hem och då kom Marcus och Linus, jippi? -.-''
Dom börja dampa å Linus sparka en träbit på Bella sen kasta han den
i hennes knä så Bella blev skitsur å börja skrika.
Men inte sluta Linus för det heller.
Han fortsatte och så börja Marcus gapa på Magda,
jag försökte fixa Bellas luva som Magda hade haft sönder,
men det sluta med att jag fick slita bort den.
Sen så kom det en buss, men den åkte förbi. (Marcus och Linus skulle
med bussen), sen så kom det en till buss som dom trodde dom skulle med, 
men den körde också bara förbi, sen gjorde den 3:e likadant. xD
Sen kom det en buss som stanna, men det var fel buss.
haha, trodde jag skulle garva ihjäl mejj. XD
Men sen kom det 3 bussar, och när Linus fråga busschauffören om den gick till
Bälinge så sa han tyvärr nej och peka på vilken buss dom skulle ta. Tyvärr. XD
Sen när dom drog så spela vi in. :D <333
haha, det var så jävla bra, jag bah; "Det kanske är min mobil som ringer",
och bah; "Var är min mobil?", men  den hade ju Bella och filmade med. XD
haha, ni fattar väl inte, men det var iaf skit roligt! <333


xoxo ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0