My day + picture of my plankstek xd

Heejj. Shoo. Hejjsan. Shaa. Helluu. Shuuee.


Haha, det finns många sett att säga 'hej' på.
Det jag oftast säger är "Heejj" och "Shue",
(kan stavas olika).
Hur säger ni 'hej' ? ;D
haha, dagens fråga.... <3


Idag har jag var't hos en kompis
för att hennes pappa fyllde år.
Grattis! ;D
Vi typ fika, prata, prata...., jao,
det var väl det vi gjorde. xd
Men sen åkte vi hem och lämnade
av pappa och Felicia så åkte mamma
och jag ner till affärn för att köpta kött
till maten. Men dom hade inget, så vi
åkte till Maxi ist, och vetni, när vi hade
parkerat bilen så satt vi kvar en stund
för att mamma gjorde nåt typ ;D
då kmr dom som har ställt bilen bredvid oss
och ska åka iväg och kvinnan smäller upp dörrn
mot våran bil och sen åker dom iväg.
När jag och mamma går ut sen så ser vi att det
blev en buckla. Jävla kärring.... ;@
aja, sen handla vi det vi skulle och åkte hem.
Hemma tittade jag på Guds Tre Flickor kl. 19.30
och sen åt vi Plankstek. Jättegott! :D <33


 
Min plankstek :D <333




Kommentarer
Postat av: Elena

jah säger tiiep Hejj! elr ngt ;) haha sv; jaah!! kram <3

2009-12-13 @ 12:37:30
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0