Jaiia dissar & hissar


* julkalendern 2009 - Supersnälla Silver Sara och StålHenrik, lixom snälla!? haha, töntigt värre. ;D


* skrivbord - jag kan iaf aldrig hålla i ordning på mitt skrivbord, fast jag är petig med typ allt.


* Microsoft Word - jag skriver en berättelse där, å nu kan jag nt fortsätta för det är nåt nyckellås nu??



* Internet - haha, det borde man ju alltid göra. Roliga sidor, å man kan skaffa kompisar. :D <3


* mitt rum - äntligen är det städat och möblerat. Sandra likelike! (aa)


* Twilight Saga - Man kan nt sluta läsa böckerna, man kan bara nt sluta se filmerna, man kan bara inte sluta 
                            höra Taylor Lautner's röst. :DD <333


Kommentarer
Postat av: Lillan

Twiiliiight (y) < 33333

2009-12-06 @ 14:10:42
Postat av: Lillan

min lillebrorsa tittar på julkalendern, asså jag får titta på den varje dag me honom, annars blir han skiit sur. XD

2009-12-06 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0