Jag kmr imorn! :D < 3

Tjena tjoo
apan Aboo! (;
det var meningen att det skulle rimma.... ;P


Jag är ganska glad idag eftersom
jag kmr till skolan imorn.
Visst, skolan är nt det roligaste
men skitkul å träffa vännerna. < 3
Saknar er enormt! ♥
Jag är nt riktigt frisk än,
men mår iaf lite bättre....
Kan Marielle va i skolan så kan väl jag,
det var ju hon som smitta mejj, höhö....
Idag har jag städat rummet,
elr rensat bland mina tidningar. (;
Jag började att städa på mitt skrivbord,
men sen palla jag nt så jag rensa bland mina tidningar. (;
Jag har olika tidningar,
JULIA, FRIDA, glitter, GO Girl, HSM, Hannah Montana, Camp Rock,
m, m.m. 
JULIA, FRIDA, glitter och Go Girl är tjejtidningar.
Läser nt glitter elr Go Girl längre...., så jag kasta dom. (;
Läser nt HSM, Hannah Montana elr Camp Rock längre heller,
så jag kasta dom med, haha.
Ni kanske undrar vad 'm' är för tidning?
Det är en amerikansk skvallertidning,
har fler, men kmr nt ihåg vad dom heter. ;]
+ att jag har en tysk skvaller tidning, haha.
Jag läser nt tyska i skolan, men jag var typ 9 när jag köpte den
och trodde den va på engelska, haha.
Men dom tidningar jag spara var: JULIA, FRIDA och dom amerikanska
tidningarna. (:
Just det, jag räkna hur många JULIA tidningar jag har,
och gissa hur många jag har??
67 st. + andra som jag nt hitta som nt låg bland tidningarna. (;
Tycker ni det är mkt? (;
haha, fett jobbigt å räkna, men gjorde det ändå. kul, ni vet. ;D
Fast en till 'kul' sak är att jag åt pizza idag!! :D
Vi beställde en shish kebab familjepizza, nt det godaste men gott äre'. (;
Nej men nu måst jag fixa lite saker tills imorn,
kanske bloggar mer, vi får se.


kraam och glöm nt att besöka dom jag länkar till. (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0