I'm a real wild child

Idag åkte jag och familjen in till Gränby
och handlade. Typ mat och sånt, och vi bytte
min skiva; Leona Lewis - Echo,
för det var typ en repa på den.
Så nu har jag en ny hel och fin skiva. :D
När vi kom hem hämtade jag Solin's julklapp och
åkte hem till henne och lämna den.
Hon fick silver örhängen. :) <333
Och hon gillade dom. :)
Imorn ska jag till Tova och lämna hennes julklapp.
Hon får också örhängen. Peace örhängen,
för det önskade hon sig. :D <333


Imorn är det ju nyårsafton!
Lääängtaaar.
Jag ska fira hemma med familjen och kusin. :)
Vi brukar fira med ngr bekanta, men dom jobbar
tills klockan 4 lr ngt imorn, så dom orkar nt.
Usch, tänk att jobba på nyårsafton!!
Jag skulle aldrig gå med på det....
aja, nu måste jag ta fram lite kläder tills imorn
och så ska jag kolla upp lite filmredskap på Internet.
Till min, Magdas, Marielle och Bellas film.
Hoppas jag hittar ngt....
Wish me luck! ;)
btw.
Hur/vart och med vilka ska ni fira nyårsafton ? :D <3333

 


Kommentarer
Postat av: lisa

jag ska fira hemma med min familj , men jag tänker kolla med nån kompis om nån vill göra något :p<3

2009-12-30 @ 23:28:50
URL: http://loreentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0