frågestund stängd .

 Frågestunden skulle jag ha stängt
 i onsdags, men har nt haft tid, sry. <3


Vilket är ditt favorit ämne i skolan? - Kreativ Profil! annars slöjd, tror jag...


Vilket godis gillar du mest? - Choklad!! :D



Vem gillar du mest av dina vänner? - gillar alla lika mkt! ♥


Hur många vänner har du? - IRL? 7. Vi är typ ett 'gäng'. sen har jag många från internet oxå. ♥


Gillar du meii? (Lillan) - Absolut :D <33


Vilket språk går du på? - spanska


Vilken är din favoritlåt? - Bad Romance - Lady GaGa


Vad vill du bli? - jobb? ehm...., det är tillochfrån, just nu är jag osäker.


Vilken klass/årskurs går du i? - 7K



Tack för alla frågor. :D ♥






   
     
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0